Rozhovor #1 FiFa & Master-League

05.12.2010 10:53

Udělali jsme rozhovor s hráčem boss, který je  hráčem této ligy.

 

Zdravím všechny čtenáře, zkusil jsem si pro Vás na úvod připravit rychlý rozhovor s jedním hráčem Master-League, který nese přezdívku boss. Tak se snad nebudete nudit. Pojďme s chutí do toho.

 

 

Ahoj šéfe. Aby sme se zahřáli tak na začátek se nám trochu představ. Kolik je ti let? Jak se jmenuješ? Odkud pocházíš? Co momentálně děláš (studuješ či podobně)?

Zdravim, tak jmenuji se Kuba, je mi 17 let a pocházím z Ústí n/L. Momentálně studuji 3. ročník SPŠ obor strojírenství.

 

Druhou otázkou, určitě stejně jako mě i ostatní zajímá co tě vede právě k této hře, Fifa 11.

Tak zkusil jsem si dost her, ale už neni moc čas, tak jsem se rozhodl pro Fifu, která mě ale hlavně taky hodně baví.

 

Hraješ ještě nějakou hru? A přes internet?

Jak sem říkal, už není moc čas, takže ne :).

 

Jak dlouho Fifu hraješ, co tě na ní nejvíce baví a která Fifa se ti líbila nejvíce?

Hrál jsem už FiFu 2002 na PS1, nejvíce mě baví FiFa 11 a samozřejmně rychlé protiútoky. :)

 

Fifa a Master-League? Úspěch či neúspěch? Co si o tom myslíš?

Myslím, že je to určitě úspěch, ale hlavní je aby si liga držela svůj stadart a ještě lépe, pořád se zlepšovala :).  

 

Jak si myslíš, že admini tuto online ligu vedou a proč hraješ právě zde?

Zatím nemám moc zkušeností, ale zaujalo mě chování adminů a právě proto jsem se rozhodl tuto ligu hrát.

 

Jaké jsou tvoje zájmy kromě hraní her?

Tak určitě zábava s přáteli, sledování Arsenalu, slečny, fotbal... :)

 

Co říkají tvé rodiče na to že hraješ? Podporují tě v tom, nebo mají námitky, aby jsi se více učil?

Už ani moc nenadávaj, ale že by mě podporovali? :D To asi těžko.

 

Tak ti děkuju za rozhovor Jakube a přeji ti mnoho úspěchů jak v hraní počítačových her tak i v reálném životě. Měj se ahoj.

Tobě taky, díky.

 

A nakonec rozstřel:
Alko x Nealko
Hokej x Fotbal
Ženy x Sport

 

Autor: Zacpik